Локальна мережа «ACCESS.NET.UA», іменоване надалі «Оператор» в особі фізичної особи підприємця Тисленко Олександра Борисовича, пропонує будь-якій фізичній особі, надалі іменується «Абонент», платні послуги в мережі Інтернет (далі Послуги). Ця пропозиція є Публічної офертою (далі - Договір), повним і беззастережним прийняттям (акцептом) умов, вважається здійснення Абонентом платежу в рахунок оплати пропонованих Послуг і зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Оператора. 1. ВИЗНАЧЕННЯ 1.1. Послуги - консультації в сфері інформатизації, описані в Додаток №2 до Договору (Прейскурант), включаючи відповідні конкретним Послуг і групам Послуг визначення, що використовуються далі в Договорі та Додатках до нього. 1.2. Локальна мережа - внутрішня мережа Абонентів Оператора використовувана для обміну інформацією між Абонентами. Швидкість обміну інформацією в локальній мережі не вище 100 Мбіт / сек. 1.3. Особистий кабінет - веб-сторінка на сайті Оператора за адресою www.bill.access.net.ua, що містить статистичну інформацію про обсяг отриманих Послуг та поточний стан Особового рахунку. 1.4. Особовий рахунок (ЛЗ) - інформація, яка перебуває в Особистому кабінеті, і містить дані про авансові платежі Абонента та суми грошових коштів, утриманих (списаних) з даних платежів як оплата за Послуги. Особовий рахунок має унікальний номер. 1.5. Авансовий платіж - внесення грошових коштів на розрахунковий рахунок Оператора з зазначенням номера Особового Рахунку. Після внесення грошових коштів, Оператор проводить розрахунок послуг, оплачених Абонентом, і заносить цю інформацію на особовий рахунок Абонента. 1.6. Списання коштів з Особового рахунку - списання Оператором грошових коштів з особового рахунку Абонента за спожиті Послуги. 1.7. Аутентифікаційні дані - унікальне ім'я (login) і пароль (password), IP-адреса, унікальний номер Особового рахунку Абонента, використовувані для доступу до Особистого кабінету або до послуг мережі Інтернет. 1.8. Авторизація - процес аналізу на сервері Оператора введених Абонентом аутентифікаційних даних, за результатами якого визначається наявність у Абонента права увійти в Особистий кабінет. 2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 2.1. Оператор надає Абоненту консультаційні послуги, а Абонент приймає і оплачує послуги згідно з умовами Договору та Додатків до цього договору. 2.2. Цей Договір і Додатки до Договору є офіційними документами Оператора і публікуються на сервері Виконавця www.access.net.ua, обов'язкові для виконання Абонентом. 2.3. Послуги, не перераховані в Прейскуранті, виявляються на підставі підписаного сторонами цього Договору та додатково складених і підписаних обома Сторонами Додатків до нього. 3. ПОРЯДОК УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ. ТЕРМІН ЙОГО ДІЇ. ПОРЯДОК ЗМІНИ І РОЗІРВАННЯ 3.1. Договір набуває чинності з моменту прийняття його умов Абонентом (акцепту оферти), в порядку встановленому цим договором і діє безстроково. Акцептом Договору вважається здійснення Абонентом платежу в рахунок оплати пропонованих Послуг і зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Оператора. 3.2. З Абонентом, які мають заборгованість перед Оператором, Договір укладається тільки після виплати даними Абонентом суми боргу. 3.3. Після укладення Договору Абоненту надаються Аутентифікаційні дані. 3.4. Оператор має право в односторонньому порядку змінювати умови Договору і Додатків до нього, публікуючи повідомлення про такі зміни на Сервері Оператора www.access.net.ua і в Особистому кабінеті Абонента не менше ніж за 10 (десять) календарних днів до вступу змін в силу. Оператор має право направляти Абоненту будь-які повідомлення та сповіщення, публікуючи їх на сайті www.access.net.ua, такий порядок повідомлення та сповіщення визнається належним незалежно від факту його прочитання Абонентом. 3.5. У разі, якщо Абонент продовжує користуватися послугами, які надаються після вступу в силу оголошених змін, то він безумовно визнає всі умови, які накладаються даними змінами, дійсними і обов'язковими до дотримання. 3.6. Абонент має право на одностороннє розірвання Договору в разі незгоди зі зміною Оператором Договору або Додатків з моменту набрання чинності змінами. 3.7. Договір може бути розірваний у будь-який час за згодою Сторін. 3.8. Абонент має право в односторонньому порядку відмовитися від виконання Договору за умови погашення всіх заборгованостей перед Оператором та письмового повідомлення Оператора не менше ніж за 5 (п'ять) днів до розірвання Договору. 3.9. Розірвання договору не звільняє сторони від проведення взаєморозрахунків. 3.10. Договір автоматично розривається через два місяці після призупинення надання Послуг на підставі невнесення Абонентом платежів. 3.11. При розірванні Договору Оператором на підставі п. 3.10. Договору Оператор має право відмовити Абоненту в укладенні з ним нового договору про надання Послуг до моменту погашення Абонентом заборгованості за надані йому Послуги. 4. ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН 4.1. Оператор зобов'язується: 4.1.1. Надавати Абоненту Послуги відповідно до цього Договору та Додатків до нього по одному з тарифних планів, вказаних в Додатку № 2 (Прейскурант), заданої на розсуд Абонента. 4.1.2. Своєчасно зараховувати авансові платежі Абонента на Особовий рахунок відповідно до порядку, визначеним Додатком №1 (Порядок розрахунків) до цього Договору. 4.1.3. Надавати Абоненту можливість доступу до Особистого кабінету в період дії Договору (в тому числі в разі наявності нульового або негативного Балансу Особового рахунку). У разі призупинення надання Послуг Особистий кабінет залишається доступним для Абонента через Локальну мережу протягом 1-го місяця з моменту даного призупинення. 4.1.4. Вести облік споживання Послуг Оператора Абонентом, вести Особовий рахунок Абонента з відображенням на ньому інформації, що стосується виконання Договору (перелік і вартість наданих Абоненту Послуг, прийняті від Абонента платежі, підсумковий баланс взаємних розрахунків за Договором, реквізити Абонента і т.д.). 4.1.5. Забезпечити виконання вимог щодо дотримання таємниці зв'язку. 4.1.6. Не розголошувати відомості про Абонента, за винятком випадків, що вимагають надання зазначених даних в установленому законом порядку за запитом державних органів і для виконання Оператором прийнятих на себе зобов'язань. 4.2. Абонент зобов'язується: 4.2.1. Виконувати вимоги, викладені в цьому Договорі та всіх Додатках до Договору. 4.2.2. Стежити за обсягом спожитих Послуг в Особистому кабінеті і підтримувати позитивний Баланс Особового рахунку, своєчасно здійснюючи необхідні авансові платежі на розрахунковий рахунок Оператора відповідно до умов, викладених в Договорі та Додатках до нього. 4.2.3. Забезпечувати доступ фахівців Оператора в приміщення до місця розміщення обладнання Абонента для проведення робіт по підключенню до Послуги, а також в разі проведення регламентних або ремонтних робіт. 4.2.4. Регулярно перевіряти наявність повідомлень Оператора на сервері www.access.net.ua і переглядати Особистий кабінет. Стежити за змінами тексту Договору і Додатків до нього. 4.2.5. Надати достовірні відомості (реквізити) при підключенні до Оператору, а також своєчасно інформувати про їх зміну. 4.2.6. Повідомляти Оператора про відмову від виконання Договору відповідно до п. 3.8 цього Договору. 5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН 5.1. відповідальність Оператора 5.1.1. Оператор несе відповідальність за виконання своїх зобов'язань за Договором відповідно до законодавства України. 5.1.2. Оператор не несе відповідальності за перерви в наданні Послуги у випадку збоїв програмного забезпечення або обладнання, які не належать Оператору і не перебувають під його керуванням, а також перерви в наданні Послуги, викликані відмовою електроживлення. 5.1.3. Оператор не несе відповідальності за переривання зв'язку, що виникли в зв'язку з проведенням робіт, необхідних для відновлення, підтримки працездатності та розвитку мережі, за умови повідомлення Абонента і проведення робіт в межах строків, встановлених в Додатку №4 (Правила надання послуг). 5.1.4. Оператор не несе відповідальності за понесені Абонентом, або третьою особою збитки, пов'язані з користуванням Абонентом послугою, в тому числі в разі впливу комп'ютерних вірусів або надходження спаму. Абонент зобов'язаний самостійно вживати всіх необхідних заходів для антивірусного захисту і захисту від спаму. 5.1.5. Оператор не несе відповідальність за функціонування і доступність окремих сегментів мережі Інтернет. 5.1.6. Оператор не несе відповідальність за відсутність обліку авансового платежу Абонента на Особовому рахунку в разі ненадходження даного платежу на розрахунковий рахунок Оператора, а також в разі неправильного або неповного зазначення необхідних для обліку платежу даних. 5.1.7. За невиконання або неналежне виконання Оператором умов Договору, що викликало тимчасову повну непрацездатність Послуги з вини Оператора, він скорочує Абоненту суму Абонентської плати за документально підтверджений період, пропорційний сумарному часу непрацездатності Послуги, який перевищив 72 години. Час непрацездатності Послуги вважається від моменту надходження заявки на телефон Абонентської служби від Абонента і до моменту відновлення працездатності Послуги. 5.1.8. Оператор не несе відповідальності за можливі понесені Абонентом збитки, що виникли внаслідок несанкціонованого використання третіми особами наданих Абоненту Послуг, а також інформації про Особовому рахунку Абонента та іншої інформації, що стосується виконання цього Договору 5.1.9. Відповідальність сторін за цим Договором за невиконання, або неналежне виконання умов цього Договору явно вказана в тексті Договору та Додатках до нього. Сторони не мають права вимагати одна від одної відшкодування будь-яких збитків або компенсації витрат в будь-якій формі, окрім як виплата передбачених Договором пені і неустойок, якщо інше не визначено умовами Договору, Додатків до нього або додаткових угод сторін. 5.2. відповідальність Абонента 5.2.1. Абонент несе відповідальність за всі дії, зроблені за допомогою використання Послуг, а також їх наслідки. 5.2.2. Абонент несе відповідальність за дотримання правил, викладених в Додатку №3 (Правила користування послугами). У разі порушення зазначених Правил, Оператор має право припинити надання послуг з попереднім повідомленням. Відновлення надання послуг здійснюється на підставі письмової заяви Абонента, що містить інформацію про Абонента, факт порушення Правил та гарантії недопущення таких порушень в майбутньому. У разі ненадходження такої заяви протягом трьох місяців після призупинення надання послуги або повторного порушення, Оператор має право відмовитися в односторонньому порядку від виконання Договору. 5.2.3. Абонент несе відповідальність за будь-які (в тому числі несанкціоновані) дії третіх осіб, що мали місце при введенні аутентифікаційних даних Абонента, а також їх наслідки. 6. Обставини непереборної сили 6.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань, що випливають з Договору, якщо причиною невиконання (неналежного виконання) є обставини непереборної сили (стихійні лиха, пожежі, техногенні аварії та катастрофи, аварії на інженерних спорудах і комунікаціях, масові заворушення, військові дії, терористичні акти, бунти, громадянські заворушення, страйки, нормативні акти органів державної влади і місцевого самоврядування, що перешкоджають виконанню Сторонами своїх зобов'язань за Договором, і так далі), тобто надзвичайні і непереборні за даних умов обставини, що наступили після укладення Договору. 6.2. Сторона Договору, сторона, що прострочила виконання зобов'язання, не має права посилатися на обставини, що виникли після настання строку виконання зобов'язання. 6.3. У випадку неповідомлення іншої сторони про настання і припинення обставин непереборної сили, зацікавлена ??сторона не має права посилатися на них як на підстави для звільнення від відповідальності, за винятком випадку, коли наступ подібних обставин перешкоджає також і повідомленню. 6.4. При настанні обставин непереборної сили термін виконання зобов'язань за цим Договором відсувається відповідно до часу, протягом якого продовжують діяти такі обставини, без відшкодування будь-яких збитків. 6.5. Якщо обставини непереборної сили, від яких постраждав Оператор, тривають більше 30 (тридцяти) днів поспіль, то Оператор має право відмовитися від виконання зобов'язань за Договором на зазначеному підставі шляхом розміщення відповідної інформації на сервері Оператора. 7. Врегулювання спорів 7.1. У разі виникнення будь-яких суперечок або розбіжностей, пов'язаних з виконанням Договору, Сторони докладуть усіх зусиль для їх вирішення шляхом проведення переговорів між Сторонами. 7.2. Якщо суперечки не будуть вирішені шляхом переговорів, спори підлягають вирішенню в порядку, встановленому законодавством України. 8. Інші умови 8.1. Оператор надає абсолютний пріоритет всім повідомленням, що стосуються безпеки людського життя, проведення невідкладних заходів в області оборони, безпеки та охорони правопорядку в Україні. 8.2. Оператор надає під час надзвичайних ситуацій уповноваженим на те державним органам право пріоритетного використання, а також припинення надається Оператором Послуги. 8.3. Оператор має право відмовити Абоненту в наданні Послуги за умови належного обґрунтування даного відмови в разі неможливості надання Послуги з огляду на фізичних перешкод, якщо Абонент використовує або має намір використовувати Послугу для будь-яких незаконних цілей, а також отримує Послугу незаконним способом 8.4. Оператор має право інформувати Абонента про проведені Оператором акціях, презентаціях та маркетингових дослідженнях за допомогою розсилки матеріалів по електронній пошті. 8.5. Сповіщення, претензії, запити та інші офіційні матеріали передаються Сторонами одна одній в такий спосіб: 8.5.1. від Оператора Абоненту - за допомогою розміщення в Особистому кабінеті і / або публікації таких змін на Сервері Оператора, якщо інше не передбачено відповідним пунктом Договору або Додатка до неї; 8.5.2. від Абонента Оператору - в письмовій формі за допомогою факсимільного зв'язку або листи рекомендованою поштою, якщо інше не передбачено у відповідному пункті Договору або Додатків до нього. 8.6. Оплата послуг Абонентом свідчіть про Надання Згоди на обробка его персональних даних з первинного джерел (П.І.Б., паспортні дані, Електронної пошта, поштового адресою) Провайдеру з метою забезпечення реализации податкових отношений, отношений у сфері бухгалтерського обліку, отношений у сфері економічних та фінансових послуг відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» №2297-VI від 01.06.2010 року, а такоже Клієнт підтверджує взяття на себе зобов'язань Виконувати вимоги Закону України «Про захист персональних даних». ФОП Тисленко О.Ю. Юридична адреса: 07400, м.Бровари, вул.Героїв Небесної Сотні 5а, кв47 e-mail: tyslenko.a@gmail.com тел. +38(097) 653-8-356 Тисленко Олександр Борисович